La Noa, una nena de dotze anys, sempre passa l’estiu a un càmping a Blanes que es diu “Caravaning Internacional Costa Brava”. Blanes és una ciutat de platja i és molt gran: té parcel·les, dues piscines, una pels grans i una altra pels nens petits, un bar, dos parcs, pistes de futbol, voleibol, tenis i pàdel, i també té un local social que serveix per celebrar totes les festes, com Carnaval, Halloween… Definitivament, és un lloc molt divertit i per això, la Noa sempre que pot vol marxar al càmping per poder estar amb els seus amics i gaudir d’uns dies de calma i desconnexió.
L’estiu passat, la Noa i la seva colla d’amics van passar els mesos de juliol i agost al càmping. Van ser uns dies inoblidables en els quals van fer molts plans: anar a la bolera, a Port aventura que això està molt lluny de Blanes, a molts parcs aquàtics, a les platges més properes d’allà, a les cales per llençar-se de les roques, i, també, donaven voltes nocturnes pel càmping, xerrant i jugant tots plegats. Tot anava genial fins que un dia se’n va anar un amic de la colla, el Marco. Ell llogava la parcel·la i va haver de marxar a finals d’estiu, una mica abans que la resta. Encara que la colla continuava gaudint de les vacances, trobaven a faltar al seu amic perquè s’ho passaven molt millor quan estaven tots junts. El trobaven a faltar quan anaven a la platja, durant les nits que sortien a fer voltes pel càmping, quan anaven a menjar fora, també en els parcs aquàtics, i, sobretot, quan jugaven a voleibol a les tardes, després d’anar a la piscina. La veritat és que s’ho continuaven passant genial, però sentien que els hi faltava algú. Per això, tota la colla va decidir invitar-lo a passar uns dies a les seves parcel·les, perquè estigués més temps amb ells al càmping abans que s’acabés l’estiu.
Encara que ningú volia que l’estiu s’acabés, el setembre va arribar i cada membre de la colla va haver de marxar del càmping per tornar a casa seva. Tots estaven una mica tristos i enfadats perquè ja no podrien veure’s cada dia. Haurien de tornar a l’escola, retrobar-se amb els amics de la ciutat i començar de nou amb la rutina que tant els avorria… Tot semblava molt depriment, però es van enrecordar que sempre els hi quedarien els cap de setmana per tornar al lloc on tan bons moments van passar junts: el càmping.
Noa Muñoz Rosa (categoria infantil)